علی وقفچی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان افزود: پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مشخص است که مشکل فعلی کشور و این میزان درد و رنجی که مردم تحمل می کنند، به خاطر مدح و ستایشی است که تاکنون انجام شده و کاری انجام نگرفته است.
وی یادآورشد: این مشکل مساله یک دولت خاص نیست و در تمام دولت ها جریان داشته است.
وقفچی اظهار کرد: باید به فکر نظام بود، امروز اقتصاد کشور بیمار است و این به ضعف عملکرد نظارتی کشور به ویژه مجلس شورای اسلامی بر می گردد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی این ضعف در نظارت، هرج و مرج مالی و اولویت ندادن به پروژه ها شده است، پروژه هایی که با وجود تاکید بر کارشناسی نبودن آنها، همچنان ادامه یافته و پس از بهره برداری، بی ثمر بودن آن مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: آن افرادی که دلسوز کشور هستند باید جلوی این نوع عملکرد را بگیرند و مانع از آن شوند که ثروت ملی که متعلق به مردم نیازمند است، به این طریق از دست برود.
وقفچی ادامه داد: آنچه در این کشور به وفور یافت می شود، سرمایه است، اما نبود مدیریت درست مالی مانع از بهره برداری درست از آن می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: همه باید برای مدیریت درست سرمایه ها در کشور احساس مسئولیت کنند و با جدیت در مقابل برخی هدررفت ها بایستند.
وی خواستار همکاری با سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها شد و بر لزوم خودداری از معطل کردن آنان تاکید کرد.
وقفچی تاکید کرد: در حوزه تولید باید ملی فکرد کرد و متوجه بود که مهمترین مشکل اقتصاد کشور در بخش داخلی است ضربه ای که مدیران داخلی می توانند به اقتصاد کشور وارد کنند، دشمنان نمی توانند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان زنجان از ظرفیت های تولید بسیاری برخوردار است اما سهم آن در صادرات چشم گیر نیست.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر مدیران اقتصادی باید متوجه باشند که تا زمانی که سیستم بانکی کشور متحول نشود، تولید پیشرفت چندانی نخواهد داشت.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.