بابک کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی در تولیدات داخلی کالا و اجناس مختلف داشته ایم، اما در برخی حوزه ها مانند خودروسازی نتوانسته ایم تولیدی در شان مردم داشته باشیم.
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار کرد: از پویش خبرگزاری جمهوری اسلامی حمایت می کنم و این موضوع را گامی در جهت افزایش رونق اقتصادی کشور می دانم.
کریمی با اشاره به ضرورت اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، گفت: مثل هر کشور دیگری باید مردم به خرید کالای تولید داخل توجه ویژه داشته باشند تا کارگر ایرانی و تولید کننده ایرانی بتواند کار و کارآفرینی کند.
استاد دانشگاه های استان زنجان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در اجرای اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و بنده به نوبت خود همواره دانشجویانم را از خرید کالای چینی بی کیفیت برحذر داشته ام و آنان را برای خرید اجناس ایرانی تشویق کرده ام.
به گزارش ایرنا، با نزدیک شدن عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف افزایش رونق تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، پویش مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
براین اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، پویش خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده است.
3216/3001
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.