حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه چهارشنبه در این سفر یک‌روزه به شهرستان ماهنشان و دادگاه بخش انگوران در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های قوه  قضاییه، نحوه خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع و قدردانی از زحمات کارکنان که از تاکیدات رییس قوه قضاییه است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن بازدید و بازرسی از تمام شعبه‌های دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف، دیدار جداگانه‌ای با رییس دادگستری، معاون دادستان ماهنشان و رییس دادگاه بخش انگوران داشت.

وی گفت: مهمترین برنامه‌ها و رویکرد دستگاه قضایی استان زنجان در سال جدید تلاش برای کنترل ورودی و کاهش موجودی پرونده‌ها است که برای تحقق این امر، همه باید با جدیت و تلاش مضاعف در سال جدید پای کار باشند.

صادقی نیارکی اظهار داشت: مبارزه با فساد و توجه به حقوق عامه مردم از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های سال جاری استان بوده که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است.

وی ابراز کرد: با توجه به برخورداری همکاران از دانش بالای قضایی و حقوقی و انگیزه مضاعف خدمتی، امیدواریم توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه شهرستان ماهنشان و بخش انگوران ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت و تولید دارند، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید با قوت و قدرت بیشتر از سال‌های گذشته در استان به عمل خواهد آمد و مسؤولان تمام حوزه‌های قضایی نیز در اجرای این سیاست باید همت کنند.

وی، تلاش برای الکترونیکی کردن تمام دادرسی‌ها را از رویکردهای بعدی دستگاه قضایی استان در سال جاری خواند و گفت: اجرای این امر تا پایان سال، دستاوردهای خوبی در کاهش اطاله دادرسی، تسریع و تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش  منابع انسانی و کاغذ برای استان زنجان به همراه خواهد داشت.

صادقی نیارکی اظهار داشت: مجموعه حوزه قضایی شهرستان ماهنشان در سال ۹۸ در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه عملکرد خوبی داشته به طوری که در برخی از برنامه‌ها پیشگام‌تر و جلوتر از مرکز استان بوده که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این سفر در آغاز سال جدید و در شرایط حاکم بر جامعه، نشان از اهتمام و جدیت دستگاه قضایی استان بر اجرای دقیق سیاست‌های قوه قضاییه و پیگیری فرآیند اجرای برنامه‌ها است که ویروس کرونا مانعی برای انجام وظایف و نظارت بر عملکرد حوزه‌ها نخواهد شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان در این دیدار ضمن استماع گزارش مسؤولان حوزه‌های قضایی و معاونان دادگستری استان از برنامه‌های سال ۹۹ و همچنین اقدامات و عملکرد سال گذشته آن‌ها از پیگیری مشکلات و تلاش در جهت رفع موانع این مجموعه‌ها خبر داد.

وی همچنین با شماری از مراجعه‌کنندگان نیز دیدار و به استماع نظرات آن‌ها پرداخت.

هر یک از معاونان رییس کل دادگستری استان زنجان در این سفر یک‌روزه با حضور در مجموعه تحت امر و نظارتی خود ضمن بازرسی از اقدامات و عملکرد واحدها، توصیه‌ها و ارشادهای لازم را به عوامل ارائه کردند.

شهرستان ماهنشان در ۱۱۳ کیلومتری غرب استان زنجان قرار گرفته که از ۲ بخش مرکزی و انگوران تشکیل شده و طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.