حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی جشن گلریزان استان زنجان اظهار داشت: در سال ۹۸ با کمک‌های بسیار خوب مردم استان، خیرین و برخی نهادها شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کمک‌ها در جشن گلریزان بودیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم به لطف خداوند و با کمک و همراهی مردم خیر استان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی با اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در ایام ماه مبارک رمضان شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی باشیم.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: ۱۱۱ محکوم جرایم مالی غیرعمد این استان چشم‌انتظار کمک‌های خیرین برای رهایی از زندان هستند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سیاست‌های قوه قضاییه در تمام بخش‌های این استان با قوت اجرا می‌شود، گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی از مرکز در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، یک‌سوم زندانیان استان حاضر به خواب و بقیه با رعایت ضوابط و اخذ وثیقه لازم به مرخصی اعزام شدند.

وی افزود: هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا توجه و حمایت لازم به زندانیان و خانواده آن‌ها را نداشته است.

صادقی نیارکی تاکید کرد: از تجربیات و اقدامات خوب سال‌های گذشته برای شناسایی سازمان‌ها، نهادها، افراد خیّر بومی ساکن در سایر استان‌ها استفاده شده و از  ظرفیت رسانه ملی در برگزاری مجازی جشن گلریزان امسال بهره‌گیری شود چرا که بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال کمک به آزادی محکومان جرایم مالی غیرعمد و بازگشت آن‌ها به کانون خانواده که در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار دارند با رویکرد جدید و با بالا بردن حساسیت کار، برگزار خواهد شد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم خیّر و نهادهای مختلف با کمک‌های خود، زمینه آزادی این محکومان را فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.