لیلا بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تشویق به خانه ماندن و در جهت اجرای پروتکل های توصیه شده توسط وزارت بهداشت و درمان، فیلمسازان انجمن سینمای جوانان زنجان نیز سهم خود را در این راستا ادا کردند. 

وی ادامه داد: از آثار تولید شده می توان به انیمیشن" آیا زمین انتقام خواهد گرفت" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه کرمی، انیمیشن "ویروس تاجدار "به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدی، فیلم داستانی "آن ها باز خواهند گشت"به نویسندگی و کارگردانی شادی علیمحمدی، فیلم مستند "شهر بدون کرونا"ساخته امیرحسین محمدی،  فیلم داستانی"خوان"به نویسندگی و کارگردانی رعنا بهلولی زنجانی و همچنین سه فیلم آموزشی با موضوعات پیشگیری و مقابله باکرونا توسط آقای ساسان قجر مربی انجمن سینمای جوانان زنجان، اشاره کرد. 
مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: همچنین چهار فیلم دیگر نیز در مرحله تصویب فیلمنامه و فیلمبرداری است که در صورت تامین بودجه، مراحل تولید آن ها انجام می شود.

بیگلی با بیان اینکه آثار ساخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نمایش داده می شوند، اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا ساخته شده باشند، حمایت می کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان همیشه در کنار مردم بوده و در هر شرایطی یاریگر آنان هستند، افزود: در شرایط کنونی نیز فیلم‌سازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی‌شان هرکدام به شیوه‌ای با دوربین‌های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا یاری‌رسانی و مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.