سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون سه میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، شیلد، کاور کفش و لباس حفاظتی، ۱۴ هزار لیتر الکل و بالغ بر ۳۴ هزار لیتر انواع محصولات ضدعفونی‌کننده که احتکار شده بود کشف و بیش از ۴۰ نفر نیز در این راستا دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت، ۳۸ هزار خودرو بررسی و مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، گفت: ۶۲ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده، ۳۳۱ خودرو اعمال قانون و توقیف سیستمی شده و به طور متوسط روزانه ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو به دلیل تردد غیرمجاز، برگردانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به انجام ۹ هزار فقره بازدید از صنوف فعال یا نیمه‌فعال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، گفت: تا کنون ۶ هزار و ۱۵۴ تذکر صادر شده، ۶۲ فقره تعهد اخذ شده و ۵۲۶ فقره نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۵۰۰ مغازه پلمب شده و هشت نفر نیز به دلیل فکّ پلمب، دستگیر شده‌اند.

جهانبخش با اشاره به رصد پلیس در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۴۰ فقره پرونده فروش اقلام غیرمجاز، تشویش اذهان عمومی و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۵ فقره پرونده نیز در حوزه شناسایی شماره حساب‌های مدعی جمع‌آوری کمک به بیماری کرونا در فضای مجازی، تشکیل و این حساب‌ها با همکاری دستگاه قضایی مسدود شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.