ناصر فغفوری روز سه‌شنبه با بیان این مطلب به رسانه‌ها اظهار داشت: برخی واحدهای صنفی از ۲۳ فروردین‌ماه، فعالیت خود را آغاز می‌کنند که پروتکل‌های بهداشتی و شرایط و نحوه فعالیت این واحدها به صورت کشوری، ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: قبل از شروع به کار واحدهای صنفی، لیست آن‌ها تهیه خواهد شد تا پروتکل‌های بهداشتی لازم تهیه و جهت اجرا ابلاغ شود.

فغفوری با اشاره به تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: تمام اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این ایام، تهیه و ذخیره‌سازی شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان اظهار داشت: ۱۵۰ تُن شکر برای این ایام، پیش‌بینی شده که در بسته‌های سه کیلویی با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی این استان، گفت: تنها در یک روز / ۱۷ فروردین/ ۶۹۵ بازرسی مشترک و ۲۹ بازرسی مستقل انجام شده که در این زمینه ۱۰ تعهد، ۲۹ اخطار و ۷ واحد پلمب و ۴۹۳ تذکر داده شده است.

فغفوری در خصوص فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید، تعطیلی واحد تولیدی در استان قابل قبول نیست و همه باید با حداکثر توان فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه، برخی واحدها از ششم و برخی دیگر از ۱۶ فروردین، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.