سرهنگ احمدی تبار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و ضرورت مقابله با این بیماری، سپاه ناحیه ابهر براساس فرمان مقام معظم رهبری با تمامی امکانات در محورهای مختلف برای شکست دادن کرونا وارد میدان شد تا بار دیگر سپاه و بسیج ثابت کند همیشه درکنار مردم خواهند بود که خدمت به مردم بالاترین افتخار است.
وی تصریح کرد: بسیج با سازماندهی و بکارگیری ۱۲ گروه ۱۲ نفره به تعداد ۶۰ نفر هر روزه برای ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی با شهرداری و شورای شهر همکاری میکند.
سرهنگ احمدی تبار اظهار داشت: کمک به اصناف برای تعطیلی بازار و کنترل ورود و خروج شهرها با همکاری ناجا و هلال احمر از دیگر اقدامات گروه‌های بسیجی و جهادی سپاه ناحیه ابهر در این روزها بوده است.  
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره با تاثیر آگاهی رسانی و آموزش به مردم برای پیشگیری از این بیماری تاکید کرد: در این راستا کمک به ستاد مردمی مبارزه با کرونا در راستای اطلاع رسانی درفضای مجازی و حقیقی و تهیه و توزیع  بروشورهای آگاه سازی در راستای مبارزه با کرونا در دستور کارگروه‌های بسیج شهرستان ابهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی و خیران و توزیع بین اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در محله‌های حاشیه شهر در قالب طرح امام جواد(ع) از دیگر اقدامات سپاه ناحیه ابهر در مقابله با ویروس کرونا بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به فعالیت هشت کارگاه برای تولید ۱۸۰ هزار ماسک و توزیع بین مردم توسط بسیجیان، بیان کرد: تهیه و توزیع ۱۹ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در بین مردم نیز از دیگر اقدامات بسیج بوده است.
سرهنگ احمدی تبار تصریح کرد: کمک به تجهیز نقاهتگاه در شهرستان پیگیری امورات مرتبط با انجام شرعیات در زمینه غسل، کفن و دفن افراد فوتی کرونا با هماهنگی امام جمعه و نماینده منتخب مردم بوده که تمامی اقدامات بسیج در مقابله با این بیماری تا ریشه‌کنی کامل آن ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.