سرهنگ عباس مظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر برخی از مسیرهای کوهستانی این استان با بارش برف، کولاک موضعی و مه غلیظ همراه است و رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند لازم است با دقت بالا و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.    

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف جرحی و فوتی در سطح استان زنجان اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودروها به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی زنجان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته، بسیار کم تردد بود.

مظفری با بیان اینکه در زمان حاضر ترافیک در جاده‌های زنجان عادی و روان بوده و این نشان از کاهش مسافرت ها است، تصریح کرد: اسفند ماه امسال قریب هشت نفر بر اثر وقوع تصادفات رانندگی در سطح جاده های ارتباظطی اسن استان جان خود را از دست دادند که آخرین مورد آن در جاده زنجان - بیجار اتفاق افتاد و یکی از سرنشینان خودروی سواری سمند در برخورد خودرو با کامیون، جان باخت.

وی اظهار داشت: لازم است مردم به هشدارها و توصیه های مسوؤلان که نگران سلامتی و جان مردم هستند به مسافرت‌ نرفته و با این کار، جان خود، خانواده و دیگران را با خطر ابتلا به بیماری ویروس کرونا، مواجه نکنند.

مظفری تاکید کرد: بهتر است خانواده های علاقه مندان به سفر، مسافرت نوروزی خود را به منظور حفظ سلامتی تا عادی شدن شرایط به تاخیر بیندازند.

در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، از ساعت ۲۲ جمعه شب /۱۶ اسفند ماه/ ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان زنجان در کلیه محورها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

پارسال در مجموع بیش از ۲۵۰ در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند، اظهار داشت: رانندگان باید هنگام رانندگی دقت و احتیاط بیشتری کنند که در غیر این صورت جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه خواهند کرد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.