سرهنگ ایرج خانی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متخلفان قصد داشتند این تعداد اقلام مورد نیاز بیمارستانی را به منظور فروش به سایر استان ها انتقال دهند که در دام ماموران انتظامی این شهرستان گرفتار آمدند.  

وی اظهار داشت: از این تعداد اقلام بیمارستانی که روز گذشته /جمعه ۲۳ اسفند ماه/ کشف و ضبط شد، ۱۵۰ هزار کلاه آکاردئونی و ۳۰ هزار مابقی نیز کاور یک بار مصرف کفش بود که متخلفان در داخل گاراژ و حین بارگیری به کامیون دستگیر شدند.

خانی پور افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل و تکمیل پرونده و انجام تحقیقات و بازجویی‌های لازم، به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: قبل از این نیز تعداد ۲ میلیون و ۶۹۹ هزارو ۶۲۰ جفت انواع دستکش بهداشتی احتکار شده در زنجان کشف و ضبط شد که یک میلیون و ۷۹۶ جفت از این دستکش‌ها، /دوشنبه ۱۹ اسفند ماه/ از یک کارگاه تولیدی صنعتی در شهرستان ابهر و ۹۰۳ هزارو ۶۲۰ جفت مابقی نیز طی روزهای قبل آن، کشف شده بود.  

خانی پور، اظهار داشت: طی مدت یاد شده تعداد ۶۹۵ عدد ماسک و ۲۹۴ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۱۶ قوطی مایع ضد عفونی احتکار شده نیز به دست آمد که در این رابطه قریب ۱۰ نفر از سوی پلیس زنجان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان در برخورد با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی در این شرایط حساس بسیار جدی است و در صورت مشاهده با خاطیان با قاطعیت هرچه تمام و بی هیچ اغماضی رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.