فرامرز نیک سرشت در گفتگو با خبرنگار مهر، بررعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از ویروس کرونا در خصوص عرضه میوه شب عید در استان تاکید کردو گفت: مسئولین برای کاهش این بیماری زودتر از موعد مقرر عرضه میوه شب عید راشروع کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت تعاونی کارکنان برای عرضه میوه شب عید در استان استفاده شود، گفت: همه دست در دست هم بدهیم و برای کاهش بیماری ویروس کرونا میوه‌ها را به صورت بهداشتی به مردم ارائه بدهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با بیان اینکه به اندازه کافی اقلام اساسی در استان وجود دارد، گفت: کمبودی در خصوص اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم نداریم.

نیک سرشت ابراز کرد: در خصوص تامین ذخایر استراتژیک هم در استان اقدام کردیم و اگر در مناطق روستایی و شهری کمبود وجود دارد فرمانداران به مدیریت استان منعکس شود.

وی بر عرضه میوه شب عید در روستاهای استان تأکید کرد و افزود: باید ارگان‌های مربوطه نسبت به عرضه میوه شب عید در روستاها هم برنامه ریزی کنند و بخشداران نسبت به عرضه میوه شب عید تمهیدات لازم را داشته باشند تا روستاییان به‌راحتی به میوه شب عید دسترسی پیدا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، افزود: تمام نانوایی‌ها در استان باید از دستگاه کارت خوان در نانوایی‌ها استفاده کنند و از دریافت نقدی پول از مردم خود داری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1379647
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.