سردار رحیم جهانبخش، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، قلیان سراها حق عرضه قلیان را تا اطلاع ثانونی ندارند و در صورت بی توجهی با صاحبان قلیان سراهای خاطی برخورد قانونی خواهد شد.   

وی اظهار داشت: پلیس این استان به همین منظور دقت و حساسیت بالا، نسبت به بازدید از قلیان سراهای استان زنجان اقدام می کند و در صورت مشاهده تخلف برابر با قانون و بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد خواهد کرد.

جهانبخش تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تذکر مستمر مسوؤلان بهداشت در این خصوص که استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری جدید است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در قالب چهار تیم، از قلیان سراها و تالارهای سطح شهر زنجان بازدید به عمل می آورند.

وی با بیان اینکه قلیان سراها علاوه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان است افزود: متاسفانه برخی از این واحدهای صنفی به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب های اجتماعی در جامعه تبدیل شده اند.

سردار جهانبخش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی از آغاز اجرای این طرح تا به امروز، در مجومه ۱۶۲ قلیان سرا و تالار پلمب و به ۱۰۰ واحد صنفی نیز تذکرات لازم داده شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان از تعامل و همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی، ابراز رضایت کرد و گفت: فعالیت این قبیل صنوف تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است.

سردار جهانبخش از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیان سراها و موارد مشابه موضوع را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدام عاجل به منظور برخورد قانونی به عمل آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.