عباس محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر کشتی بانوان در شهرستان های زنجان و ابهر فعال است و تلاش می شود تا در سایر شهرستان های این استان نیز راه اندازی شود.

وی اظهار داشت: کشتی گیران زن این استان زیر نظر لیلا میرزایی، آموزش دیده و تمرین می کنند و هیات در نظر دارد یک دوره کلاس مربیگری و داوری را پس از ایام تعطیلات نوروز، برگزار کند.

رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: بانوان کشتی‌گیر شهرستان زنجان در سالن شهید شهریاری اعتمادیه و بانوان ابهری نیز در خانه کشتی این شهرستان تمرین می کنند.

محمدی یادآور شد: فرشته کرمی از کشتی‌گیران این استان در رقابت‌های کشتی کلاسیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملیکه از ۲۹ بهمن ماه امسال به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: در این پیکارها که در اوزان ۷۵- ۷۰ - ۶۵ - ۶۰ - ۵۵ و ۵۰ برگزار شد قریب ۹۰ کشتی گیر زن منتخب و برتر از استان های مختلف ایران، حضور داشتند که چهار نفر از آنان از زنجان بودند.

محمدی اظهار داشت: کرمی در وزن ۵۵ کیلوگرم این پیکارها به نشان نقره رسید اما مینا اکبری، رباب بهرامی و فاطمه باقری، دیگر اعضای تیم کشتی زنجان که به ترتیب در اوزان ۶۰، ۶۵ و ۷۵ کیلوگرم کشتی گرفتند نتوانستند بر روی سکو قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.