ناصر فغفوری روز سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان، افزود: تمهیدات و اقدامات لازم به منظور تامین میوه شب عید و تشدید نظارت‌ها در جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال، صورت گرفته است.

وی یادآورشد: نظارت‌های لازم به میوه‌های خریداری شده، صورت گرفته و کیفیت میوه‌های انبار شده، مطلوب است و در بهترین شرایط قرار دارند.

فغفوری، تامین به‌موقع و کافی کالاها را اولویت اصلی کارگروه تنظیم بازار خواند و خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال، گفت: اتاق اصناف به عنوان مجری این نمایشگاه، تعیین شده که از ۱۷ تا ۲۳ اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: به منظور عرضه اقلام مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب در ایام پایان سال، مقرر شد غرفه‌های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار اصناف مختلف قرار گرفته و اقلام نیز زیر نظر بازرسان به نحو احسن عرضه شود.

فغفوری با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: این طرح از اسفند سال جاری تا پایان فروردین سال ۹۹ و با حضور بازرسان، اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح با هرگونه تخلف، از جمله افزایش قیمت و احتکار، برخورد می‌شود.

استان زنجان ۴۲ هزار واحد صنفی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.