به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی. قبل از ظهر پنج شنبه در دیدار رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با اشاره به اینکه اصل اساس و ماموریت‌های قوه قضائیه بر تحول است و این باید در همه زمینه‌ها رخ دهد، گفت: هم مقام معظم رهبری و هم آیت‌الله رئیسی به اهداف این پژوهشگاه تاکید کرده و گفته‌اند که وظایف آن چیست.

وی با اشاره به اینکه آثار و برکات همین نقطه پژوهش رضایت‌مندی برای مردم خواهد داشت، افزود: این امر موجب راضی شدن اصحاب پرونده و هم تصمیم صحیح خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه ما باید بتوانیم از یک کتاب حقوقی خوب بهره‌برداری کنیم، اما می‌بینیم گاها کتاب بر اساس نیازهای روز نیست، ادامه داد: اصلا ما باید بدانیم که هدف از نقد رای چیست.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه باید استان‌ها و مراجع درجه‌بندی شده و تعداد آرای صادره از محاکم و اعتراض به آنها و ... مشخص شود، گفت: در همین راستا قطعا در روند تجدید نظر خواهد شد.

وی در ادامه از کاهش جمعیت زندانیان در زنجان خبر داد و  افزود: امروز ما زندانی مهریه در زنجان نداریم و طی یک و نیم سال گذشته نیز نزاع ۴۲ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1346650
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.