به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه شنبه در جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل استان در محل استانداری زنجان، به ویروس کرونا اشاره کردو گفت: افراد خارجی باید به خوبی شناسایی و کنترل شوند.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اصلی ترین و موثرترین را ه برای مبارزه با کرونا ویروس جدید، انجام اقدامات پیشگیرانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان در آماده باش کامل است، گفت: تدوین کتاب مشتمل بر برنامه‌های عملیاتی اجرای مقررات بهداشتی بین المللی، درمان و مراقبت بیماری، رصد حضور گردشگران کشورهای آلوده در استان و مراقبت کارکنان، مهندسان و مدیران چینی شاغل در واحدهای صنعتی استان از جمله اقدامات عمده دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

قزلباش، ابراز کرد: استان زنجان در خصوص مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه همه مراکز درمانی و بیمارستان های استان آماده کامل برای پذیرش بیماران هستند، افزود: در استان زنجان تاکنون موردی از ویروس کرونا مشاهده نشده است.

فرماندار شهرستان زنجان همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی شفاف در خصوص کرونا ویروس، گفت: بی اطلاعی از این بیماری عامل ایجاد نگرانی در بین شهروندان است.

رضا عسگری بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع از این بیماری در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پیرامون مقابله با کرونا ویروس جدید، از انتشار شایعات جلوگیری کنیم تا مردم نگران نباشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1341629
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.