فرهاد امندی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۵۲ خانه محروم، ۲۵ طرح آب شرب و کشاورزی، سه خانه عالم، سه غسالخانه، ۱۱ مسجد، ۲ مزار شهدا، ۶۰ مدرسه، ۴۷ پایگاه، ۲ درمانگاه و ۶ سالن ورزشی ازجمله طرح‌های در دست اجرا در این استان است.

وی با بیان اینکه اغلب طرح های بسیج سازندگی سپاه استان زنجان با مشارکت و همراهی خیران اجرا می شود، اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال ۱۴ طرح عمرانی از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در نقاط محروم این استان مورد افتتاح قرار گرفته و یا کلنگ زنی می شوند که این طرح‌ها شامل هفت خانه محروم، پنج پایگاه مقاومت بسیج و ۲ خانه عالم است. 

امندی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای سال آینده (۹۹) توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد را در این استان نهایی کرده است به فعالیت گروه های جهادی بسیج اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰ منطقه محروم و آسیب‌پذیر در مناطق محروم این استان به منظور خدمات رسانی به مردم از سوی اردوهای جهادی بسیج سازندگی، مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) برای توسعه همه‌ جانبه استان در تمامی بخش‌ها ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: امسال ۴۰۰ مدرسه در مناطق محروم این استان توسط بسیج سازندگی سپاه زنجان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و تعدادی نیز به همین منظور در دست اقدام است.

امندی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه عملکرد بسیج سازندگی در دهه فجر امسال زنجان خبر داد و اظهار داشت: بسیج سازندگی فعالیت‌های خود را از محل مشارکت‌های مردمی و استفاده از توانمندی‌های جوامع محلی و ظرفیت خیرین پیش می برد.

رییس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، هدف از فعالیت‌های بسیج سازندگی را کمک به دولت در خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: جامعه هدف بسیج سازندگی روستاهای محروم و حاشیه شهرها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.