سرهنگ محسن سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گام دوم انقلاب، بصیرت افزایی، تبیین اندیشه‌های ناب امامین انقلاب، الگوسازی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، تقویت هویت ملی و توسعه همه جانبه انقلاب اسلامی از راهبردهای محتوایی برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب است.

وی اظهار داشت: در برنامه‌های دهه مبارک فجر، در نظر است دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، علمی و فناوری، به جوانان و نوجوانان تبیین شود.  

سهندی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی دهه مبارک فجر امسال به مرحله اجرا درخواهد آمد، افزود: بیش از ۹۰۰ برنامه در قالب ۵۰ عنوان دهه فجر امسال از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

وی، شعار محوری دهه مبارک فجر امسال را " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت " ذکر کرد و اظهار داشت: طی ایام‌الله دهه مبارک فجر جشن‌های مختلفی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌ها و مساجد این شهرستان برگزار خواهد شد.  
به گفته سهندی، یادواره‌ شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری،  اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاهای محروم،  دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و مسابقات ورزشی، عطر افشانی مزار شهدا،  نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و هنر در خانه و صنایع دستی تولید شده توسط بسیجیان، بازدید از موزه عبرت، نمایشگاه فرهنگی،  مسابقات روزنامه دیواری دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقه کتابخوانی، افتتاح پایگاه مقاومت، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی و برگزاری گارگاه‌های آموزشی مختلف اعم از مشاوره ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده، ازجمله برنامههای‌ تدوین شده از سوی سپاه این شهرستان است.

وی، انجام مراسم رژه از سوی تاکسیرانی و موتورسواری از میدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان شورا تا مزار شهدای پایین به مناسبت ورود امام خمینی (ره) آغاز دهه مبارک فجر،  حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه زنجان در طول این دهه مبارک فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و گفت: ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و سرافراز، نشان از شکست آمریکای جهانخوار و عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.
سهندی با بیان اینکه آمریکای جنایت کار در مواجهه با جبهه انقلاب و محور مقاومت همچون منافقین رو به ترور آورده است و این چیزی جز زبونی و ترس آمریکا نیست، افزود: به حتم راه شهید حاج قاسم سلیمانی تا نابودی کامل آمریکا و اذانب خونخوارش ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید براینکه با توجه به تقارن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت شهید قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای به مرحله اجرا درخواهد آمد، اظهار داشت: در راستای پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، در شب ۲۲ بهمن مراسم یادبودی در سطح مساجد برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.