خدابخش مرادی نافچی روز یکشنبه در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها بسیار رفیع است، افزود: اگر به حوزه روابط عمومی نگاه سطحی شود، به جایگاه و نقش مهم آن کم توجهی شده است. 

وی با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و پل ارتباط بین سازمان و بیرون سازمان است، اظهار داشت: ممکن است در سازمان ها اقداماتی انجام شود ولی اقدامات انجام شده جوابگوی مطالبات شهروندان نباشد، در چنین شرایطی روابط عمومی نقش بی بدیلی پیدا می کند تا مسائل، مشکلات و دغدغه ها را از جامعه احصا کند و تبیین درستی از اقدامات برای مخاطبان داشته باشد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، گفت: یکی از رسالت های روابط عمومی ها، تبیین عالمانه، ترویج فناورانه و تبلیغ هنرمندانه مناسبت های ملی و مذهبی است. 

مرادی نافچی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا تبیین درستی از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشیم، افزود: شهروندان باید در ایام دهه فجر تفاوت فضا را در سطح شهر احساس کنند. 

وی زمان شناسی و مخاطب شناسی را از مولفه های تولید پیام ذکر کرد و گفت: امروز رویکرد استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی، هدف قرار دادن باورهای مردم و سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام است. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس ۲۳ بهمن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت چهار رکن مهم انتخابات است، گفت: رویکرد ما در انتخابات نگاه نافذ رهبر معظم انقلاب و حق الناس بودن رأی مردم است بنابراین از تک تک رای شهروندان صیانت خواهیم کرد. 

مرادی نافچی به لزوم بهره گیری از فرصت ها و امکانات قانونی برای دعوت از مردم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شود، امیدواری و اعتماد جامعه نیز بیشتر می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.