ابراهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات این اداره کل طی ۱۰ ماه گذشته افزود: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان برنامه محوری، توجه به سلامت و شادابی دانش آموزان، توسعه و تعمیق فعالیت های پرورشی و توجه ویژه به عدالت آموزشی است.

وی اضافه کرد: ارتقای فرهنگی و هویت مستقل سازمانی و احیای اخلاق روابط انسانی در سازمان، توسعه مراکز رفاهی و درآمدهای اختصاصی، توسعه و حمایت از مشارکت های مردمی در مراکز غیر دولتی، توجه ویژه به ابعاد نظارتی درون سازمانی و اهتمام ویژه به حضور جوانان و بانوان در حوزه های مدیریتی از دیگر اقدامات بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در راستای تحقق این اهداف، تدوین برنامه راهبردی سه ساله، تدوین برنامه اجرای سند تحول بنیادین، افتتاح ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی، اجرای طرح نماد (مقابله با آسیب های اجتماعی) و یاریگران زندگی (طرح پیشگیری از اعتیاد)، نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: توزیع  ۹ هزار جلد کتاب کمک درسی در مدارس هدف، توزیع تجهیزات هنرستانی و اجرای طرح ابتکاری نظارتی " ناعم"  در سطح استان از دیگر اقدامات این دستگاه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس جایگاه استان در همه شاخص ها نسبت به ۱۰ ماه گذشته بهبود یافته که از جمله آنها می توان به کسب ۱۱۰ مقام کشوری در فعالیت های پرورشی و انتخاب تنها چهره ملی دانش آموزی فعال نماز کشور اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.