محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای ارتقای سطح مشاوره های شغلی، خدمات رسانی کاریابی‌های استان به طور مستمر پالایش می شود، افزود: مجوز کاریابی هایی که عملکرد ضعیف داشته اند ابطال می شود.  
وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون هشت دفتر کاریابی داخلی و ۲ دفتر کاریابی بین المللی و همچنین یک کاریابی الکترونیکی در سطح استان به مجموع دفاتر کاریابی مجاز اضافه شده است، اظهار داشت: افزایش تعداد موسسه های کاریابی در جهت ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی کارجویان و کارفرمایان است.
یوسفی افزود: میزان حق الزحمه مشاوره شغلی برای کاریابی های داخلی ۲۷ هزار تومان و برای کاریابی های بین المللی ۴۰ هزار تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی و هویتی جویندگان کار و نیز اقدام در چارچوب دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی توسط موسسه های کاریابی ضروری است، گفت: شناسایی و برخورد با کاریابی های غیر مجاز حتی در فضای مجازی با همکاری انجمن صنفی کاریابی‌های استان به صورت جدی پیگیری می شود.  

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۹۵۳ کارجو از طریق مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی استان به کار گماری شدند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۳۵درصد رشد دارد.

گفتنی است سال گذشته از مجموع افزایش ۴۶۴ هزار نفری شاغلان کشور، ۱۹ هزار فرصت شغلی معادل ۴ درصد آن در این استان زنجان محقق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.