مرتضی ممیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به وجود ۴۲ هزار واحد صنفی در استان زنجان، نظارت و بازرسی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و گشت‌های مشترک، کافی نیست و لازم است مردم نیز در این زمینه حساس شوند.

وی افزود: مردم در هنگام خرید می‌توانند اصنافی که قصد سوء استفاده از وضعیت موجود پس از سهمیه‌بندی بنزین دارند را  از طریق پل‌های ارتباطی گزارش دهند.

ممیزی خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده راجع به تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی شده و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود تا دیگر مرتکب تخلف صنفی نشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در برهه حساس کنونی این اقدامات تا پایان سال ادامه دارد، گفت: امیدواریم با رعایت اصناف و مشارکت مردم این مقطع را به خوبی سپری کنیم.

به گزارش ایرنا به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان طی ماه‌های اخیر و پس از تغییر قیمت بنزین به طور میانگین روزانه ۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام می‌شود و میزان بازرسی‌های منجر به تشکیل پرونده نیز بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 شماره تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی بوده و طرح شکایت از طریق سامانه آسان‌پرداخت (آپ) نیز فراهم شده است.

همچنین شماره تلفن ۱۴۴۱۴۴ نیز هر روز قیمت متعارف اقلام و کالاها را به صورت گویا اعلام می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.