عبدالحسین علی اکبری روز چهارشنبه در نشست با اصحابه رسانه به مناسبت هفته راهدار افزود: ابتدای امسال بر اثر جاری شدن سیلاب برخی از راه‌ها و پل‌های استان زنجان دچار خسارت شدند.

وی تاکید کرد: به همین منظور اعتباراتی از محل منابع ملی برای ترمیم و بازسازی این پروژه های آسیب دیده در حوزه راه تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر اعتبارات ملی، از محل استانی نیز برای جبران خسارت ناشی از سیل ۷۷ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

علی اکبری اظهار داشت: بخشی از این اعتبار برای تعمیر پل‌های بزرگ و ابنیه فنی خسارت دیده از سیل در شهرستان زنجان در مسیر زنجان – ارمغانخانه و تعمیرات ابنیه فنی راه‌های شهرستان سلطانیه است.

به گفته وی، بخش دیگری از این اعتبار برای تعمیر پل های خسارت دید از سیل در محورهای غیرشریانی در ماهنشان – نیک پی، تعمیر پل های بزرگ و ابنیه فنی خسارت دیده در شهرستان ایجرود است.

پیش از این معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفته بود: سیلاب ناشی از بارندگی‌های اوایل هفته نخست آبان ماه هفت میلیارد ریال به راه‌های روستایی این استان در شهرستان خدابنده خسارت زد و آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها، سطح راه‌های ارتباطی شهرستان‌های ماهنشان، خدابنده و سلطانیه را تخریب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.