دکتر پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه  با اشاره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: در همین راستا جذب ۱۳۶ پزشک خانواده و اشتغال آنان در ۸۴ مرکز مجری پزشک خانواده، جذب ۳۳ دندانپزشک و ارائه خدمات سلامت دهان و دندان به جمعیت روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، جذب ۲۱ نفر دستیار دندانپزشک و ۹۶ ماما انجام گرفت که ارائه خدمات مربوطه به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

وی، تامین محل زیست پزشک، ماما و دندانپزشک، تامین ۴۳۶ قلم دارو در مراکز خدمات جامع سلامت مجری پزشک خانواده، تامین رایگان مکمل‌های دارویی برای گروه هدف، تامین داروی رایگان برای بیماران روان، تامین خدمات پاراکلینیک مورد تعهد سطح یک، بهبود استاندارد مراکز مجری پزشک خانواده، محل زیست و خانه‌های بهداشت، از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زنجان ذکر کرد.

این مسؤول همچنین افتتاح ۵۰ پروژه ساخت و باز ساخت خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست در سال جاری، انجام دهگردشی توسط تیم سلامت و ارائه خدمات در ۴۵۴خانه بهداشت و تامین سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت ثبت الکترونیکی تمامی خدمات سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت را از دیگر اقدامات مهم در دانشگاه اعلام کرد.

وی اظهار داشت: به دنبال تصویب سند آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی، کشور به ۱۰ کلان منطقه آمایشی از نظر آموزش علوم پزشکی تقسیم شد که دانشگاه علوم پزشکی زنجان به همراه دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، قزوین، قم، البرز و دانشکده‌های علوم پزشکی ساوه و خمین در کلان منطقه ۶ آمایشی قرار گرفته‌اند.

قزلباش افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان مرکزیت کلان منطقه انتخاب شده است که در این راستا جلسات متعددی در جهت تبادل نظر و حل مشکلات و چالش‌ها تشکیل می‌شود.

وی یادآوری کرد: با توجه به  به شرایط موجود کشور امیدواریم  که در راستای تحقق اهداف حوزه سلامت از شرایط موجود با موفقیت گذر کنیم و با قوت به مسیر خود  را ادامه دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.