خدابخش مرادی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر و مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: حضور مسئولان در بین مردم بسیار اثربخش و مهم است و مدیران باید شبانه روز در خدمت مردم باشند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: اهمیت مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست و میزان رای ملت، مبنای حرکت ما است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ارکان اصلی انتخابات، تصریح کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است.
وی با تاکید بر وظیفه و جایگاه قانونی هر فرد، یادآور شد: قانون تمامی چارچوب ها را به روشنی معین کرده است و افراد در هیچ لباس و جایگاه حق تخطی از قانون را ندارند.
این مسئول با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های امروز و آینده یادآور شد: آثار هنرمندان در نشان دادن زوایای پنهان دفاع مقدس تاثیرگذارتر خواهد بود.
مرادی تاکید کرد: وظیفه مسئولان است که مشکلات را در حوزه خود حل کنند همچنین از مواردی که باید به آن توجه کنند این است مدیران بر حوزه مسئولیت و ماموریت خود نظارت داشته باشند.
وی یادآور شد: اگر به اعتماد مردم خدشه وارد شود باید به انجام وظایف خود شک کنیم.
فرماندار ابهر نیز در این جلسه افزود: بداخلاقی و تزریق ناامیدی در بین مردم، آنان را از نظام و مسئولان مایوس خواهد کرد.
وجیه‌الله نوروزی بیان کرد: مدیران دلسوز و پای کار مورد حمایت خواهند بود و در زمینه مدیران کم کار حتما از اختیارات قانونی بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه معاون استاندار حامدمحمدی و صفی‌الله کرامتی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار ابهر معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.