فتح الله حقیقی روز شنبه در جلسه گفت و گوی مشترک با بانوان مدیر، کارآفرینان و فعالان سازمان های مردمی زنان و خانواده در زنجان که با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، با تبریک هفته نیوی انتظامی، افزود: وقتی که سخن از شایستگی های نیروی انتظامی است باید به ۲ نکته تهدیدات پیرامونی و شاخص های داخلی توجه داشته باشیم، چرا که اگر تهدیدات امروزی و شاخص های امنیت داخل کشور را کنار هم بگذاریم، ارزش کار نیروی انتظامی بیشتر هویدا می شود.

وی به اقدامات انجام شده در راستای شتاب بخشی به روند توسعه استان اشاره کرد و ادامه داد: نقشه راه ترسیم شده برای این منظور در پورتال استانداری در دسترس عموم قرار دارد.

حقیقی گفت: برای حضور مدیران ملی در استان نیز نقشه راه تعریف شده است و طی چند ماه گذشته اغلب اعضای هیات دولت به استان زنجان سفر کردند.

وی خاطرنشان کرد: ترسیم نقشه راه هم به نفع استان و هم به نفع مدیریت بوده چرا که از طریق آن امکان ارائه گزارش از روند پیشرفت طرح ها در هر لحظه مهیا است.

استاندار زنجان از تدوین شناسامه برای روستاهای این استان خبر داد و گفت: این مجموعه قرار است تا ۲ هفته آینده رونمایی می شود.

وی به راه اندازی و فعالیت کمیته رصد اشتغال در این استان اشاره کرد و گفت: این کمیته به منظور ارزیابی از نتایج واقعی ایجاد اشتغال در استان تشکیل شده است.  

حقیقی به برگزاری جشنواره روستا و عشایر به مدت ۲۴ روز در استان اشاره کرد و افزود: در نتیجه برگزاری این جشنواره ظرفیت ها و توانایی های استان زنجان در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی به برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در قالب هفته فرهنگی، برنامه های متنوعی برای معرفی ظرفیت های شهرستان اجرا شد.

حقیقی با بیان اینکه در استان زنجان کمتر از ۲۵۰ معتاد متجاهر وجود دارد، افزود: طرح پیشگیری از اعتیاد و طلاق با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور به صورت نمونه در این استان انجام می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرستان ایجرود در این استان جزو ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور طبقه بندی شده است، گفت برای توسعه این شهرستان طرح های متفاوتی در دست اجرا است.

استاندار زنجان به بکاری گیری بانوان در مناصب مدیریتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۶۳ نفر از مدیران در مجموعه دستگاه های اجرایی از زنان انتخاب شده اند.

۶۰۸۵/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.