رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان روز پنجشنب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این  واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان محسوب می شود و با داشتن زیر ساخت های بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.  

علیرضا فیروزفر افزود: در شرایط کنونی وظیفه دانشگاهها ایجاد زمینه برای رشد د افکار خلاق و نوآورانه است که در این ارتباط این واحد دانشگاهی تمام بسترها را فراهم کرده در سال تحصیلی جدید یک فضای مناسب برای استقرار هسته های فناور را ایجاد و افتتاح خواهد کرد.

وی در ارتباط با شهریه دانشجویی نیز خاطرنشان کرد: یک حساب ساده نشان می دهد که شهریه دریافتی در دانشگاه آزاد و در تمامی رشته ها بسیار عدد منطق  و مناسبی است که طی چند سال گذشته افزایشی در این بخش اعمال نشده است.

این مسئول ادامه داد: در زمان حاضر به عنوان نمونه شهریه یک دانشجوی یکسال رشته علوم انسانی کمتر از شهریه یکسال تحصیل یک دانش آموز ابتدایی در یک مدرسه غیر انتفاعی این استان را شامل می شود.

وی اضافه کرد: این واحد دانشگاهی  زیر ساخت  هیا لازم را  فراهم کرده  و اگر محاسبات دقیقی انجام شود، این  سرمایه ها به نوعی کمک حال وزارت  علوم، تحقیقات و فناوری  است و  حتی به دانشجویان نیز سوبسید پرداخت می کند.

فیروزفز افزود: با کارها و برنامه ریزی انجام گرفته بزرگترین مجتمع آموزشی شمالغرب کشور واقع در سایت علامه در سال  ۹۹ افتتاح  خواهد شد که با تمامی امکانات و زیر ساخت ها و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای دانش اموزان پذیرای این قشر خواهدبود.

وی یادآوری کرد: این مجتمع  "سایت علامه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان " با هفت هکتار مساحت و بیش از ۲۰  هزار متر مربع فضا در سه مقطع  ابتدایی، راهنمایی و متوسطه جدا از مجموع سما این واحد  دانشگاهی در سال ۹۹ افتتاح می شود.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.