مجتبی شهامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوالات مسابقه از محتوای کتابی به همین عنوان یعنی «آخرین ماموریت رضا» است.

وی خاطرنشان کرد: شهید رضا مهدی‌رضایی، یکی از شهدای بسیجی پایگاه ۱۳ حسینیه اعظم زنجان است.

شهامی افزود: این شهید، مداح بوده و از بانیان و پایه‌گذاران اصلی مراسم زیارت عاشورا است که شب‌های جمعه هر هفته در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: «آخرین ماموریت رضا» عنوان کتاب خاطرات شهید رضا مهدی‌رضایی است که از زبان هم‌رزمان و خانواده این شهید و توسط خانم سیده‌مریم حسینی نوشته شده است.

وی افزود: این کتاب که در دهه فجر سال گذشته، رونمایی شد به همت حسینیه اعظم و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به چاپ رسیده است.

شهامی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه تا پایان شهریور مهلت دارند جهت تهیه کتاب به دفتر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با ۳۵ درصد تخفیف و به همراه پرسشنامه دریافت نموده و پرسشنامه را پس از تکمیل در موعد مقرر تحویل دهند.

شهامی ادامه داد: جوایز این مسابقه، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس است که به قید قرعه به سه نفر اعطا خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی با شهدای حسینیه اعظم به‌ویژه شهید رضا مهدی‌رضایی است.

به گزارش ایرنا، شهید رضا مهدی‌رضایی از بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد حسینیه اعظم زنجان بود که در سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیده است.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.