مهدی علی نژاد روز پنجشنبه در آئین افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ووشو پسران نوجوان در زنجان افزود: با برگزاری این مسابقات، رقابتی مثبت و اثرگذار در میان استان ها صورت می گیرد که به حتم در رشد و توسعه و آینده ورزش ایران، نقش مهمی را خواهد داشت.

وی از ورزشکاران نوجوان به عنوان آینده سازان ورزش کشور یاد کرد و اظهار داشت: توجه به آنان می تواند ورزش ایران را در سال های آتی تضمین کند،  در این المپیاد، ووشوکاران برتر بخش ساندا و نفرات اول و دوم بخش تالو به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

علی نژاد ادامه داد: در نخستین دوره این المپیاد،  چهار نفر از ووشوکارانی که موفق به کسب قهرمانی شده بودند توانستند امسال در مسابقات آسیایی طلا کسب کنند و این موفقیت نوید خوبی برای ارتقا این رشته ورزشی کشور محسوب می شود.  

المپیاد استعدادهای برتر ورزش ووشو پسران نوجوانان کشور از امروز پنجشنبه /۱۴ شهریور جاری/ با حضور بیش از ۱۷۰ ووشوکار منتخب و برتر از سراسر کشور در ۲ بخش تالو و ساندا و با قضاوت ۲۵ داور در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، آغاز شد.

در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود هر تیم با ۲ مربی (تالو و ساندا) و یک سرپرست و هفت ورزشکار (۲ تالوکار و پنج سانداکار) حضور یافته است.

در پایان مراسم افتتاحیه این المپیاد از محسن محمدسیفی ووشوکار فخرآفرین زنجان و همچنین غفار امانی (مربی و از قهرمانان سابق بخش تالو زنجان)، کاظم بابایی (رئیس کمیته مسابقات) و مسعود حیدری (رئیس کمیت داوران)، به عنوان پیشکسوتان این رشته ورزشی با اهدا لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

 ۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.