رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از احیا و شروع به کار مجدد واحدهای بزرگ صنعتی استان با سرمایه‌گذاران جدید خبر داد.

 

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از احیا و شروع به کار مجدد واحدهای بزرگ صنعتی استان با سرمایه‌گذاران جدید خبر داد و اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال استاندار زنجان به همه مدیران اقتصادی استان دستور شناسایی واحدهای صنعتی راکد و ایجاد زمینه حضور سرمایه‌گذاران جدید جهت خروج از رکود واحدهای راکد را صادر کرد.

 

این مسئول ادامه داد: در این راستا هم‌اکنون واحد بزرگ چینی هیس و نیز واحد بزرگ ابهربافت که به صورت راکد درآمده بود، با سرمایه‌گذاران جدید به چرخه تولید استان باز خواهد گشت.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان، افزود: همه جلسات کارگروه تسهیل به ریاست استاندار و در محل واحدهای صنعتی برگزار شده و در طول 4.5 سال گذشته 116 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

 

فغفوری با اشاره به آغاز فعالیت شرکت مهریس، تصریح کرد: طرح صنعتی مهریس در دو زمینه ریسندگی، بافندگی و رنگرزی فعالیت خواهد کرد و اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این طرح صنعتی 780 نفر است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازگشت 29 واحد تولیدی به چرخه تولید در سال 96 و بازگشت 13 واحد نیز در سال قبل، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است که طبق آن عمل شود. سازمان صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بزرگ را امسال در دستور کار دارد و امیدواریم با این امر رونق تولید در استان را شاهد باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.