فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان از انتقال محموله این مواد از سوی سوداگران مرگ، آگاه و مطلع شده و شناسایی خودروها، کشف مواد و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

سردار رحیم جهانبخش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان و شهرستان‌های خدابنده، خرمدره و سلطانیه موفق به شناسایی سه دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و زانتیا در آزاد راه زنجان - قزوین شدند که در بازرسی از این خودروها، مقدار ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند که در این ارتباط سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

اواخر هفته گذشته نیز ماموران مبارزه با موادمخدر زنجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود و کلانتری‌های ۱۱ ، ۱۲ و ۱۵ شهرستان زنجان، موفق به کشف ۷۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در آزادراه زنجان - قزوین  شدند که در این ارتباط نیز یک سوداگر مرگ به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک، حشیش، گل، گراس، هروئین و شیشه در سطح استان زنجان توسط پلیس این استان کشف و ضبط شده است.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.