فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از وقایع بزرگ و مهم تاریخ اسلام است تصریح کرد: بی تردید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بعد از بعثت، غدیر و واقعه عاشورا یکی از وقایع بزرگ تاریخ اسلام است که در امتداد و اهداف این وقایع شکل گرفته و  آمریکا و صهیونیست‌ها که در صدد کدخدایی جهان هستند به اهمیت انقلاب به رهبری یک ولی فقیه پی برده و بلافاصله از همان ابتدا فتنه‌هایشان را آغاز کردند.

سردار جهانبخش کرمی تشکیل سپاه و بسیج را یکی از تدابیر مهم امام راحل دانست و افزود: با توجه به بصیرت و دید والای امام راحل، نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین تشکیل شد تا با حضور و مشارکت مردم در اداره حکومت اسلامی و کشور، دشمنان نتوانند کاری از پیش ببرند.

سردار کرمی اظهار داشت: بسیج بدون مردم معنی ندارد و از همان ابتدای انقلاب تاکنون این نیروی مخلص و مردمی با سازماندهی و تعامل با تمام نیروهای کشور در برقراری امنیت این مرز و بوم تاثیر بالایی داشته است و هر جا که مردم در صحنه باشند، امنیت در آن کشور پایدار خواهد بود.

وی عنوان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب هر جا اراده کنند می توانند ارتش یک کشور را شکست دهند ولی در مقابل اراده مردم، قدرت پوشالی بیش نبوده و حتما شکست خواهند خورد.

سردار کرمی با اشاره به دلاوری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: افتخار آفرینی های هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت رزمندگان مردمی ایران اسلامی در برابر دنیا متعلق به تمام مردم ایران است و این اراده والدین شهدا، رزمندگان و مردم بود که تا آخرین نفس ایستادند و پیروزی آفریدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب اسلامی و امام حسین(ع) جدا کند، تاکید کرد: دشمن نه تنها با سرمایه گذاری های کلان در این برنامه موفق نشده بلکه فریاد یا حسین(ع) در همه نقاط جهان بلند شده و اربعین حسینی با ۲۵ میلیون زائر، عنوان بزرگترین رزمایش جهان را به وجود آورده است و اکنون انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و دشمن از موضوع خشمگین شده است.

وی با بیان اینکه بسیج جهان اسلام تشکیل شده است، تصریح کرد: اگر می‌بینیم که آمریکا عصبانی است چون می‌بیند که بسیج در عراق، سوریه، لبنان و یمن و … شکل گرفته و در مقابل استکبار و ظلم ایستاده و خط دشمنان را در منطقه شکسته و آنها را از هم پاشیده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن در همه سناریوها شکست خورده  و دنبال فتنه جدید است، گفت: دشمن از روش های مختلفی چون تحمیل جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و امنیتی به مقابله با انقلاب برخاسته و با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری تمامی این توطئه های نقش بر آب شده است.

این مسوول اظهار داشت: اکنون که دشمنان در منطقه خلیج فارس نیز شیپور جنگ می نوازند با اقتدار نیروهای نظامی ایران اسلامی روبه رو شده اند و با سقوط پهباد فوق سری آمریکا توسط نیروهای رزمندگان اسلام، توقیف نفتکش انگلیسی با حضور ناوچه فوق پیشرفته شان لرزه بر اندام دشمن انداخته اند و تمام معادلاتشان در منطقه برهم خورده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: اکنون دشمن با اعمال تحریم ها و فشار اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم و اختلاف در بین قوا و مسئولان بوده که ضروری است برای حفظ اقتدار کشور و پیروزی نهایی با اتحاد و انسجام از شکستن وحدت در کشور جلوگیری کنیم.

وی اولویت اساسی سپاه را کمک به دولتمردان در تمامی زمینه ها عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب سرسوزنی کوتاه نمی‌آید و این رسالت٬ اهداف و ماموریت سپاه است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت اجرای ویژه بیانیه گام دوم انقلاب توسط جوانان و سایر اقشار مردم، اظهار داشت: با همت تمام جوانان این مرز و بوم این بیانیه باید با جدیت و صلابت پیش برود.

سردرا کرمی افزود: تا وقتی که جبهه کفر هست دشمنی آنان با اسلام ادامه دارد و تنها راه چاره ایستادگی و عزت و مقاومت در برابر دشمنان است و اکنون که دشمن به دنبال آسیب به ارزش های اسلامی، انقلابی و ملی است بر همگان واجب است با اراده راسخ در مقابل جنگ فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

در پایان این آیین طی احکام جداگانه ای از خدمات ۶ ساله سرهنگ اقبال جهانبخشی تقدیر و سرهنگ مجتبی حسینی راد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه طارم معرفی شد.

۹۸۸۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.