استاندار زنجان گفت: رویکرد بنده در استان زنجان، حمایت از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است و معتقدم باید از آن حمایت کرد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، فتح‌الله حقیقی در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه نظام است و بنده هم به عنوان سرباز نظام از این دانشگاه با همه توان حمایت می‌کنم.

 

وی با اشاره به نظرات مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کرد: جای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها خالی است و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند این خلاء را جبران کند.

 

نماینده عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی مانند کشاورزی نوین و طرح‌های فناورانه، موضوع علم به ثروت را محقق کند.

 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: اولویت استانداری زنجان در راستای حمایت از طرح‌های فناوری نوین دانشگاهی است و باید برنامه‌ها و بودجه‌ریزی‌های دانشگاه بر اساس واقعیت‌ها و نیازها باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موثرترین نهادهای آموزشی و اجتماعی استان زنجان بوده و بخش بزرگی از دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

علیرضا فیروزفر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان متشکل از 4 واحد، 2 مرکز و 3 مجتمع فرهنگی و آموزشی سما است.

 

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به حوزه تحقیق و پژوهش‌های علمی بر مبنای حل مسائل استان و کشور در حوزه‌های مختلف است.

 

وی با اشاره به موضوع شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: متاسفانه تصوری غیرواقعی در مورد شهریه دانشگاه آزاد بین مردم شکل گرفته است، در حالی که شهریه مدارس غیرانتفاعی از شهریه این دانشگاه بیشتر است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهمی مانند تعداد بالای هیئت علمی مجرب و زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است و بر مبنای همین پتانسیل‌ها، توانایی ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به جمعیت بیشتری از داوطلبان ورود به دانشگاه دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.