جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و در بازرسی از آن این میزان سوخت را کشف کردند.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: در این رابطه کامیون حامل سوخت قاچاق از سوی پلیس توقیف شد و راننده خاطی نیز پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده قاچاق است که با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه می کند.

رضایت و پشتیبانی مردم سرمایه عظیم ناجا است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رضایت و پشتیبانی مردم سرمایه عظیم ناجا است، گفت: قاطعیت در انجام ماموریت ها و اخلاق مداری یکی از رمزهای موفقیت پلیس است و نیروی انتظامی زنجان به این مهم توجه خاص و ویژه دارد.

سردار رحیم جهانبخش، روز دوشنبه در مراسم صبحگاه کارکنان نیروی انتظامی زنجان با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد، افزود: نظم و انضباط ظاهر و معنوی از ضروریات پلیس بوده که بایستی در محل کار و ماموریت و بین جامعهرعایت شود که این امر علاوه بر اقتدار آن مامور، اقتدار ناجا را نیز در میان مردم ارتقاء می بخشد.

وی با اشاره به اینکه صبحگاه ویترین نیروی انتظامی است، اظهار داشت: با ایجاد رابطه دوستی در بین محیط کار بین همکاران و رسیدگی به مشکلات همدیگر می توان با تمرکز بیشتر در ایجاد احساس امنیت در بین مردم تلاش کرد.

سردار جهانبخش به نقش پلیس در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و افزود: در بحث کاهش جرایم سرقت بیش از ۴ درصد کاهش داشتیم که این نشانگر تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان است.

وی دقت در ماموریت ها و شناسایی تهدیدها را بسیار ضروری خواند و با تاکید بر اینکه  اصلی ترین مولفه ای که امنیت اجتماعی جامعه را ارتقاء می دهد سرمایه اجتماعی است، اظهار داشت: توفیقات چشمگیری که با تلاش سخت کوشان انتظامی  در استان حاصل شده  انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم که سرمایه اجتماعی هستند، فراهم کرده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه آگاهی بخشی افراد جامعه نسبت به هشدارهای پیشگیرانه و انتظامی امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: آشنایی افراد از راه های پیشگیرانه سبب خواهد شد فرصت ارتکاب بسیاری از جرایم از افراد سودجو سلب شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه افتخار نیروی انتظامی این است که خدمتگزار مردم است و در جهت تامین نظم و امنیت، آرامش عمومی و حفظ دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند. گفت : با همکاری و مشارکتی که مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز داشتند طرح ها، برنامه ها و ماموریت های پلیس به نحو مطلوب اجرا شد.

سردار جهانبخش آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و اظهار داشت: هر چه سطح دانش کارکنان در یگان های انتظامی افزایش یابد، کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقاء یافته که اصلی ترین پیامد آن بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم خواهد بود.  

سردار جهانبخش به کاهش ۲۰ درصدی جان باختگان سوانح جاده ای در چهار ماهه امسال اشاره کرد و از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش تلفات جاده ای تقدیر و تشکر کردند.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.