معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، از آغاز پویش «هوای هم را داشته باشیم» برای کمک به سیل‌زده‌ها خبر داد.

 

نعمت ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که این پویش در راستای تامین وسایل سرمایشی هم‌وطنان آسیب‌ دیده آغاز شده است، اظهار کرد: با اجرای این طرح و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال خریداری خواهد شد.

 

این مسئول با تاکید بر این‌که بهزیستی همه تلاش خود را در راستای بهبود شرایط زندگی سیل‌زدگان به کار گرفته است، ادامه داد: خیران زنجانی تاکنون یک میلیارد و 250 میلیون ریال به سیل‌زدگان کمک کرده‌اند. در همین راستا، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی به نشانی www.behzisti.ir و  قسمت مشارکت‌های مردمی، کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

 

وی با تاکید بر این‌که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و توانمندی‌های آنان، گام‌های بلندی در راستای رفع نیاز و بازتوانی مددجویان آسیب‌دیده از سیل برداریم، افزود: همچنین شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌ «آپ» و «سکه» با انتخاب گزینه بهزیستی و یا شماره‌گیری #9*7*733* و #5*5*741* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.