معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: گره‌های رونق تولید با حمایت از واحدهای تولیدی گشوده می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شاهپوررضا کاظمی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی لوازم پزشکی هورا طب خرم‌دره، گفت: فعالان اقتصادی حتی با وجود مشکلات سخت اقتصادی کشور نیز همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند.

 

وی تاکید کرد: مسئولان واحدهای تولیدی با احساس مسئولیت در کنار مردم و دولت در این جنگ اقتصادی دشمن تلاش می‌کنند که این اقدام آن‌ها قابل تقدیر و بسیار ارزشمند است.

 

این مسئول با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان، ادامه داد: گره‌های رونق تولید با حمایت از واحدهای تولیدی گشوده می‌شود.

 

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه از افزایش 25 درصدی اشتغال طی سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: علی‌رغم تحریم‌های آمریکا، کار و تولید در واحد‌های تولیدی جریان دارد که این مهم ناشی از عزم مسئولان در دولت تدبیر و امید و وجود مدیران کارکنان و متخصص درشرکت‌های تولیدی و صنعتی در کشور است.

 

کاظمی با بیان اینکه هورا طب خرم‌دره در زمینی به مساحت 7200 مترمربع و با سرمایه‌‌گذاری اولیه یک میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرک صنعتی خرم‌دره واقع شده است، ادامه داد: این شرکت در زمینه تولید انواع لوازم یک‌بار مصرف پزشکی فعالیت دارد.

 

وی افزود: این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 150 هزار عدد انواع لوازم یکبار مصرف پزشکی، زمینه اشتغال حدود 560 نفر را فراهم کرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.