نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه با توجه به این بیانیه باید تغییر مدیریتی صورت گیرد، گفت: نسل اول و دوم انقلاب تجربیات کلانی را در فراز و نشیب مسیر انقلاب به دست آوردند و باید عرصه را برای نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم کنند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرایط  فعلی کشور پس از چهل سال ایستادگی و مقاومت در گام دوم انقلاب شرایط ویژه‌ای خواهد بود، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرایط دشوار است اما نه به دشواری چهل سال قبل، بسیاری از زیرساخت‌ها مهیا و موانع رفع شده است و نام جمهوری اسلامی در منطقه جغرافیای ایران یا جغرافیای آسیای غربی زندانی نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه امروز شعار انقلاب اسلامی در دنیا طنین‌انداز شده و استقامت و مقاومت روی مبانی و اصول برای مسلمانان بسیار امیدوارکننده است، افزود: این موضوع برای غیرمسلمانان نیز امیدوارکننده بوده و نشانه‌های آن در رسانه‌ها قابل مشاهده است.

 

وی، حوزه و دانشگاه را مخاطب نخست گام دوم انقلاب قلمداد کرد و گفت: سنگینی بار بر دوش جوانان است که دانشمند، فرهیخته و توانمند است.


 

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب از زبان کسی بیان شده است که تجربیات مبارزاتی، بینش سیاسی، دیدگاه علمی و فقهی و با کوله‌باری از تجربیات ارزشمند نقشه راه را ترسیم کردند وظیفه ما در برابر این نقشه راه این است که در حد خودمان این نقشه راه را ریل‌گذاری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از حکمت، کمال، پختگی و راهبرد ویژه برخوردار است، بیان کرد: با توجه به این بیانیه باید تغییر مدیریتی صورت گیرد؛ نسل اول و دوم انقلاب تجربیات کلانی را در فراز و نشیب مسیر انقلاب به دست آوردند و باید عرصه را برای نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم کنند.

 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برای مقاومت و ایستادگی توام با پختگی چهل سال زمان صرف شده است، تصریح کرد: شراط ویژه اما امیدوارکننده است؛ روزگاری شعار مرگ بر آمریکا تنها در جغرافیای ایران مطرح بود اما امروز علاوه بر کشورهای اسلامی در حیاط خلوت خود آمریکا شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود و این شعار منحصر به ایران نیست.

 

امام جمعه زنجان یادآور شد: امروز با ایجاد اتحاد و یکپارچگی و اقتدا به ولی‌امر مسلمین پیروز میدان نبرد حق علیه باطل خواهیم بود.


 

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه منبر باید بصیرت‌آفرین و تمدن‌ساز باشد، اظهار کرد: با وجود تنگنای مالی، بیش از 1200 فعالیت در سطح شهر زنجان به‌ویژه در حوزه جهاد و مقاومت اجتماعی با محوریت آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سعید احمدی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.