مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: در حال حاضر در شهرستان خدابنده 32 هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی وجود دارد.


مسعود علیاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان خدابنده 32 هزار بیمه‌ شده اصلی و تبعی وجود دارد. علاوه ‎‌بر آن در این شهرستان 4000 مستمری‌بگیر حضور دارند.


این مسئول ادامه داد: در هفته تامین‌اجتماعی امسال کارگزاری تامین‌اجتماعی شهرستان خدابنده برای روان‌تر شدن اجرای حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب و توجه بیشتر به مخاطبان، در کنار شعبه تامین‌اجتماعی این شهرستان، افتتاح خواهد شد.


وی افزود: با توجه به الزام ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان، همچنین تحول در ارائه خدمات غیرحضوری و بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در انجام فرآیندهای اداری، در حال حاضر زمینه ارائه خدمات مذکور به صورت غیرحضوری فراهم شده است.


علیاری تصریح کرد: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند در راستای دریافت خدمات سریع و آسان و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، به جای مراجعه حضوری به شعب تامین‌اجتماعی، به پایگاه http://eservices.tamin.ir مراجعه ک رده و 65 مورد از خدمات ضروری خود را دریافت کنند .


مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان، یادآور شد: این خدمات غیرحضوری همه موارد از جمله دریافت دفترچه در محل انتخابی، دریافت سوابق و مدت ‌زمانی که تا بازنشستگی باقی مانده است، دریافت کمک‌هزینه ازدواج، درخواست برای بازرسی از کارگاه، اعتراض به بازرسی از جانب کارفرما و ثبت‌نام اولیه را شامل می‌شود .


مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان، یادآور شد: ضایع نشدن حقوق ذی‌نفعان، ارائه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه‌شدگان، از جمله شاخص‌های ارائه خدمات غیرحضوری است؛ از همین رو، این سامانه با هدف مدیریت بهینه تقاضاها و تکریم و رفاه بیشتر بیمه‌شدگان، پس از ایجاد بسترهای لازم، انجام آموزش‌های مربوطه به کارکنان و با استفاده از امکانات موجود تعریف شده است.


وی با تاکید بر این‌که این طرح در نهایت به تسهیل روند امور منتج می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 1420، شماره‌گیری ستاره 142 مربع و پیامک به 10001420 با کارشناسان تامین‌اجتماعی در ارتباط باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.