به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در نشست بخشداران استان اظهار داشت: اقدام عالمانه و برنامه‌ریزی شده در این خصوص 2 خروجی مهم خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: اول، اینکه شادی دوستان را در پی دارد و آن‌هایی که نظام و انقلاب را دوست دارند از مشارکت حداکثری مردم خوشحال می‌شوند.
مرادی افزود: دوم، اینکه پاسخی به همه تهدیدات خارجی به‌ویژه آمریکای جنایتکار است و با مشارکت حداکثری مردم، پاسخ کوبنده‌ای به تهدایدات دشمن داده می‌شود.
معاون استاندار زنجان گفت: برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم، الزاماتی دارد و باید آسیب‌شناسی دقیقی از انتخابات گذشته داشته باشیم که این آسیب‌شناسی باید از شعبه اخذ رای تا حوزه باشد.
وی تصریح کرد: آسیب‌شناسی در 3 مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات باید انجام شود که به عنوان مجری انتخابات از بخشداران انتظار داریم.
مرادی با بیان اینکه هدف این است که انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود، خاطرنشان کرد: مبنای عمل ما در انتخابات، فرمایش راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حق‌الناس بودن رای مردم است.
وی تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که مسئول یا کارمندی بخواهد از امکانات و فرصت قانونی خود در جریان انتخابات به راهبرد اصلی آن آسیب بزند.
مرادی تاکید کرد: باید امانتدار خوبی برای رای مردم باشیم که اعتماد مردم، تقویت سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه، نتیجه این امانتداری است.
این مسئول با بیان اینکه ما کارگزار نظام هستیم، افزود: مردم اگر تخلف یا تعدی در برگزاری انتخابات ببینند قضاوت خوبی نسبت به مجریان نخواهند داشت لذا باید از تحمیل نظرات خود پرهیز و نتیجه انتخاب مردم را اعلام کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به شرایط امروز کشور، گفت: بدخواهان نظام به‌ویژه آمریکا فضایی برای کشور فراهم کرده اند که فشار حداکثری به منظور ایجاد نارضایتی در مردم به‌خصوص در حوزه اقتصادی است.
وی خاطرنشان کرد: رضایت مردم در تکریم، ارتباط صمیمی با مردم، رسیدگی به مطالبات آن‌ها، حضور میدانی برای رسیدگی به مطالبات و توجیه منطقی مردم در مواردی که امکان پاسخگویی وجود ندارد مهمترین ماموریت برای مقابله با این تهدیدات با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت است.
مرادی با بیان اینکه مردم به عنوان ولی نعمت باید تکریم و تجلیل شوند، تصریح کرد: در مواردی که به دلیل محدودیت منابع، امکان پاسخگویی به مطالبات مردم وجود ندارد باید توجیه منطقی ارائه دهیم.
معاون استاندار زنجان، ماموریت مدیران را تسهیلگری در ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به مردم خواند و گفت: برای تحقق این امر باید نظارت دقیقی بر عملکرد مدیران حوزه مسئولیت خود داشته باشیم.
وی تصریح کرد: انتظار می رود بخشداران در مسائل اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی ضمن رصد دقیق، عالمانه و مدبرانه بر فضای پیرامون حوزه مسئولیت خود، زمینه‌های نارضایتی و بروز مشکل را شناسایی و در بخش مربوطه حل کنند و در غیر این صورت در فرصت آنی به شهرستان و سپس در صورت نیاز جهت حل مشکل به مدیریت استان اعلام کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.