مسعود علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این طرح در شعبه های شهرهای ابهر، خرمدره، خدابنده، دندی و طارم اجرا می شود.
وی اظهار داشت: بر اساس این طرح در ورودی شعب، یک کارشناس گمارده شده است که به عنوان میز خدمت راهنمایی لازم را به مراجعه کنندگان انجام می دهد و علاوه بر آن همه کارکنان پشت پیشخوان بصورت خط کشی شده مستقر شده اند.
این مسئول ادامه داد: در این شعبه ها با نصب تابلوی راهنما نوبت دهی به مراجعان انجام می شود و کارکنان مستقر شده پاسخگوی خدمات مورد نیاز بیمه شدگان هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: درگام سوم این طرح نیز مقرر شده است یک نیروی تامین اجتماعی علاوه بر انجام خدمات در حیطه کاری خود، مراجعه کنندگان را جهت رفع دیگر نیازها راهنمایی و یاری کند.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات به صورت نوین در تامین اجتماعی شهر زنجان به ویژه شعبه یک، پس از تخصیص اعتبارات لازم انجام خواهد شد و در شعبه 2 نیز با توجه به عدم برخورداری از فضای فیزیکی لازم با افتتاح ساختمان جدید این مهم اجرایی خواهد شد.
علیاری هدف از اجرای خدمات با ساختار نوین تامین اجتماعی را تسهیل فرآیند کاری، کاهش ترافیک کاری و دیدار چهره به چهره کارکنان تامین اجتماعی در آن واحد اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل تلاش دارد در سال جاری با ارائه خدمات غیر حضوری در کارگزاری های تحت پوشش از شمار مراجعه کنندگان به شعبه ها بکاهد که این مهم بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 53 درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند و ماهیانه حدود 700 میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند و کوتاه مدت به جامعه هدف این اداره کل پرداخت می شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.