عزیزالله طبیانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از پنجم اردیبهشت جاری به مدت 2 روز در زاهدان و در اوزان 60- ، 65- ،70- ، 75- ، 80- ، 85- 90- و 90+ کیلوگرم و در بخش ساندا مردان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: میلاد بابایی، علیرضا عزیزی، مهدی امینی، داود قنبری، علی مولایی، محسن بابایی، مهران مهدیخانلو، نعمت کرامتی، ترکیب تیم ووشو کارگران زنجان را تشکیل می دهد که به ترتیب در اوزان یاد شده به مصاف حریفان خواهند رفت.
طبیانی با بیان اینکه جلال یارقلی و فریدون مرادی به عنوان مربی و حمید احمدی (رئیس انجمن ووشو کارگران استان زنجان) نیز به عنوان سرپرست، ورزشکاران اعزامی زنجان به این مسابقات را هدایت و همراهی می کنند، تصریح کرد: قرار بود این مسابقات به میزبانی زنجان برگزار شود اما با توجه به نبود اعتبار لازم، هیات ورزش کارگری استان سیستان و بلوچستان، میزبانی را عهده دار شد.
وی یادآور شد: تیم زنجان در نخستین دوره این رقابت ها که در شهرستان زاهدان ( استان سیستان و بلوچستان) برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
طبیانی افزود: تیم ووشو کارگران زنجان در قالب 10 ورزشکار و به همراه یک مربی و سرپرست در این رقابت ها که تحت عنوان جام شهدا کارگر، برگزار شد، شرکت کرده بود.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها تیم زنجان با کسب یک نشان طلا توسط محسن بابایی از شرکت پوشینه بافت، یک نشان نقره توسط مهران مهدیخانلو از شرکت پارس حیات و پنج نشان برنز توسط علیرضا عزیزی از شرکت مینو، علیرضا باقری از شرکت آپادانا، هادی حیدری از شرکت ایران ترانسفو، رحمان حضرتی از مصالح فروشی زنجان و مهدی امینی از شرکت مرمرین سنگ کسری، عنوان دوم را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، این مسابقات از 15 تا 17 شهریور جاری به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و 100 ووشوکار در قالب 13تیم از استان های تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، فارس، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین، در 11 وزن مختلف به رقابت پرداختند.
قریب 40 ورشکار مرد در ووشو کارگران زنجان مشغول به فعالیت و تمرین هستند و بانوان کارگر این استان در این رشته فعال نیستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.