دکتر اصغر جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس تعداد ماموریت های مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان در مدت یاد شده سه هزار و 113 مورد بود که از این تعداد یکهزار و 506 مورد شهری و یکهزار و 109 مورد نیز به ماموریت های جاده ای اختصاص داشت.
وی اظهار داشت: در همین مدت، تعداد ماموریت های غیر ترافیکی یکهزار و 983 و ماموریت های ترافیکی نیز 623 مورد بوده و موارد اعزام بیمارستانی نیز 2 هزار و 65 نفر ثبت شده است.
این مسئول ادامه داد: شمار مراجعان به 10 ایستگاه مستقر ایستگاه سلامت نیز در طرح سلامت نوروزی به تعداد 498 نفر بوده که خدمات لازم ارائه شده است.
وی اضافه کرد: تعداد مسمومیت های رخ داده با مونواکسید کرین، موارد زایمان در آمبولانس و احیای قلبی و ریوی نیز به ترتیب 30، سه و 2 بوده که نسبت به امداد رسانی لازم اقدام شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان ادامه داد: یکی از اقدامات این طرح استقرار آمبولانس امداد رسانی چهارشنبه آخر سال سال گذشته در استان بود که در این ارتباط 92 نفر در این ارتباط آسیب دیدند و تحت درمانی های لازم قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال 55 پایگاه اورژانس جاده ای ،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با بهره گیری تعداد 400نفر از پرسنل اورژانس این استان کار خدمات رسانی به گروههای هدف در این ایام انجام گرفت.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.