علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان یکی از استان های خوب کشور به لحاظ برخورداری از سخت افزارهای ورزشی است و دوره موفقی را در سال جاری پشت سر گذاشت.
وی با بیان اینکه ورزشکاران زنجان امسال در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اندونزی حضور بسیار پررنگ و موفق داشتند، اظهار داشت: کسب نشان های مختلف از سوی ورزشکاران زنجان در این رقابت ها با توجه به رنج جمعیتی استان در مقایسه با وضعیت کشوری، نشان از وضعیت خوب ورزش حرفه‌ای در استان زنجان است.
خلیلی با اشاره به اینکه امسال در حوزه ورزش همگانی نیز همایش های خانوادگی بسیار خوبی با حضور گسترده مردم برگزار شد، افزود: امسال در رویکردی متفاوت تر از سالهای گذشته همایش های پیاده‌روی در شهرستان های استان زنجان نیز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب و مناسب مردم مواجه شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش همگانی زیربنای رشد و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای است، گفت: قرارگیری ورزش در سبد خانوارها و توسعه و بسط هر چه بیشتر این مهم در جامعه به ویژه در بخش بانوان از رویکردهای اصلی این اداره کل است.
خلیلی با تاکید براینکه ورزش همگانی باید هرچه بیشتر در بین بانوان در جامعه توسعه پیدا کند و این ضرورتی انکار ناپذیر است، افزود: امسال برگزاری ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارک ها با حضور مربیان مجرب ورزش یکی از برنامه های توسعه ورزش در بین آحاد مردم جامعه بود و استقبال خوبی نیز صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان در کشور، می‌ توان اردوهای ملی، مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی را به میزبانی این استان برگزار کرد و به لحاظ سخت افزاری نیز زنجان از این آمادگی برخوردار است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.