استاندار زنجان گفت: تا قیمت‌ها یکسان نشود رانت و فساد وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به اینکه همه در حفظ آرامش جامعه نقش دارند و وظیفه مدیران خطیرتر است، گفت: حتما باید امور مربوط به استان اولویت‌بندی شده و در اجرای امور انضباط کلامی داشته باشیم.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه هدف از ارتقای وحدت باید منفعت مردم باشد، گفت: ضروری است در حوزه سرمایه‌گذاری همه یک عملکرد واحد داشته باشند.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز متوجه مشکلات هستند و کشورداری مشکلات خاص خود را دارد، گفت: دادن آدرس غلط به مردم موجب اذیت آنها می شود.

حقیقی، افزود: اطلا‌ع‌رسانی خدمات دولت یکی از ضروریات است در صورتی که این امر راضایت بخش نیست.

استاندار زنجان از طراحی سایتی برای اطلاع‌رسانی مدیران و ارائه گزارش در آن خبر داد و گفت:  برخی از اقدامات استان در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین ستاد رفع تسهیل و موانع ضروری است.

حقیقی،  با اشاره به اینکه مدیران نباید از انتقاد رسانه‌ها بترسند، تاکید کرد:  رسانه‌ها نیز نباید در صدد تخریب باشند.

استاندار زنجان، همچنین به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: انتخابات فرصت است و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که انتخابات را به تهدید تبدیل کند.

به گفته وی  هرگونه سواستفاده از فضا برای انتخابات ممنوع است، و فرمانداران در این زمینه نقش اساسی دارند.

استاندار زنجان،  با تاکید بر داشتن برنامه از سوی مدیران، تصریح کرد: از مدیران می‌خواهم که تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده یک نقشه راه ارائه کنند.

حقیقی همچنین به بحث مدیران پروازی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تا پایان اسفند همه مدیران پروازی شهرستانی باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه باید تا پایان اسفندماه مدیران پروازی شهرستانی برکنار و جایگزین آنها معرفی شود، گفت: در انتخاب مدیران اشخاص بومی در اولویت هستند.

حقیقی در ادامه به بحث توزیع مرغ در استان اشاره کرد و گفت: طی ۷۶ روز گذشته در استان زنجان برخلاف سایر استان‌ها قیمت مرغ گرم ثابت بوده و در این بازه زمانی ۲ هزار و ۵۵۰ تن مرغ در استان توزیع شده است.

استاندار زنجان ، با اشاره به چهار محور اساسی در تنظیم و بازرسی بازار در آستانه نوروز تاکید کرد: در این خصوص  قیمت ثابت کالا های اساسی، حائز اهمیت است و نظارت و بازرسی دقیق و شبانه‌روزی، انصاف از سوی مرغداران، فروشندگان و کشتارگاه‌ ها و همکاری مردم نیز  می تواند موثر باشد.

وی،  در پایان اضافه کرد: تا قیمت یکسان نشود رانت و فساد وجود خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.