علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در چند روز گذشته چهار فقره شیر فشار شکن در شهرک های انصاریه، اراضی پائین کوه، کوی فرهنگ و اراضی مصلی نصب شده است که فشار خروجی در این مناطق کاهش یافت.
وی ظهار داشت: برای نصب و راه اندازی این شیرهای فشار شکن یک میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان سال نیز در شهرک های بسیجیان، گلشهر، انصاریه و برخی نقاط دیگر در شهر زنجان شیر فشار شکن نصب خواهد شد.
این مسئول افزود: شیرهای فشار کن نصب شده دو زمانه بوده و در زمان اوج مصرف فشار آب را افزایش و در طول شب که میزان مصرف کاهش می یابد میزان فشار را پائین می آورد.
جزء قاسمی اظهار داشت: این شیرها در کاهش شکستگی ها و حوادث آب نقش بسزایی داشته و تا حد امکان از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری می کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خاطرنشان کرد: با نصب شیرهای فشار شکن در شهر زنجان به طور میانگین ماهانه 12.5 درصد میزان تولید آب کاهش داشته و به تبع آن حوادث آب و قطعی های شبکه نیز کم شده است.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تاکنون مناطق شرقی شهر زنجان را تحت پوشش قرار داده و در سال 98 منطقه غرب شهر زنجان را زون بندی و استاندارد سازی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، حدود 70 درصد از آب مصرفی استان زنجان از منابع زیرزمینی تامین می شود.
3231/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.