به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان شامگاه دوشنبه در این مراسم گفت: پیرو ابلاغ استاندار زنجان، دبیر جشنواره دانشجویی انتخاب شد و سپس برترین های پژوهشگر و فناور در دستور کار قرار گرفت.
عباس ربیعی افزود: بر این اساس کمیته ای علمی با حضور تعدادی از روسای دانشگاه ها، معاونین پژوهش و فناور و رئیس پارک علم و فناوری تشکیل که با برگزاری 2 جلسه کلیات و روند انتخاب دانشجویان پژوهشگر و فناور برتر مشخص شد.
این مسئول ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان هر سال در تیر و مهر ماه فراخوانی برای پشتیبانی از حمایت های علمی و فرهنگی دانشجویان دارد که با همکاری جهاد دانشگاهی نیز این کار انجام می شود.
ربیعی افزود: 114نفر از دانشجویان شاخص استان در فراخوان بنیاد ملی نخبگان و 26 نفر فراخوان دوم ثبت نام کردند که در مجموع 140 نفر را شامل می شد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان ادامه داد: دانشجویان و پژوهشگران در پنج گروه علمی مطابق جشنواره پژوهش درحوزه های کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر ، فنی و مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی انتخاب و برگزیده شدند.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با نحوه انتخاب دانشجویان پژوهشگر در هر حوزه 2 دانشجوی شاخص بر حسب امتیازات و فعالیت های پژوهشی و فعالیت فناورانه انتخاب شدند.
به گفته این مسئول، یک نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و 2نفر از فناوران برتر به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزیده شدند که در مجموع 13 دانشجوی منتخب پژوهشگر و فناور استان را تشکیل می دهد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.