به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان با تبریک روز زن، افزود: این مناسبت فرصت مناسبی است تا مدیران کل دستگاه های اجرایی برای انتصاب و بکارگیری زنان در مدیریتها اقدام کنند.
وی همچنین به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، مشارکت مدیران را برای کمک به آزادی شماری از زنان زندانی دارای مساله مالی در استان خواستار شد و ادامه داد: با هماهنگی که با دادستانی شده، قرار است لیست شماری از بانوانی که به دلیل مساله مالی در استان زندانی هستند، ارائه شود.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح احداث منطقه گردشگری قره داغ در جنوب شهر زنجان اشاره کرد و افزود: ایجاد منطقه گردشگری در جنوب زنجان طرح خوبی است منتهی لازم است تا ابعاد مختلف آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد، چرا که هم اکنون یک هزار 200 طرح نیمه تمام دراستان وجود دارد که با وجود وضعیت اعتباری جاری برخی از آن ها 58 سال برای تکمیل شدن زمان لازم دارند.
استاندار زنجان با بیان اینکه 40 طرح شاخص از بین طرح های نیمه تمام برای به سرانجام رساندن آنها در استان تعیین شده است، گفت: تکمیل این 40 طرح، نیازمند پنج هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار است.
حقیقی از نظارت مستمر خود بر نحوه ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی همه شهرهای استان باید عاری از متکدی باشند و در این زمینه دستگاه های مسئول باید اقدامات لازم را انجام دهند.
وی جمع آوری معتادان متجاهر، جمع آوری نخاله های اطراف آزاده زنجان- قزوین و زنجان - تبریز و نظافت ورودی شهر زنجان را از دیگر اقدامات لازم برشمرد و اظهار داشت: در داخل شهر نیز باید برای ساماندهی اموری از قبیل دستفروش ها و وانت بارها به نحوی که بی احترامی به آنان نشود، اقدامات لازم از سوی شهرداری انجام شود.
حقیقی از ممنوعیت هرگونه حفاری و کنده کاری در خیابان ها و معابر بدون هماهنگی بامعاونت عمرانی استانداری و شهرداری ها در آستانه نوروز خبر داد و افزود: همه حفاری های موجود در معابر باید تا 15 اسفند جاری ترمیم شود.
وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی ملزم هستند تا برنامه حضور نیروهای کشیک خود در ایام تعطیلات نوروزی را تا چهارشنبه هفته آینده به معاونت عمرانی استانداری ارسال کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا شاخص های مربوط به اقامت مسافران و بازدید از جاذبه های گردشگری در ایام نوروز در استان، نسبت به سال گذشته دست کم 30 درصد افزایش پیدا کند.
حقیقی به لزوم آسیب شناسی ارائه خدمات در سال های گذشته به مسافران نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: باید زمینه مشارکت و ایجاد کمیته مخصوص تشکل های غیر دولتی نیز در ستاد اجرایی خدمات سفر برای بهره گیری از ظرفیت آنها، فراهم شود.
استاندار زنجان به ضرورت پاسخگویی سامانه های اعلامی به شهروندان تاکیدکرد و افزود: رسانه ها نیز باید در حوزه اطلاع رسانی و فراهم کردن زمینه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در استان به کمک دستگاه های اجرایی بیایند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.