به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن انقلاب روستای حصار قاجار ابهر افزود: به دست آوردن پیشرفت و رشد در زمینه های مختلف با وجود دشمنی‌های چهل ساله تفاوت اساسی دستاوردهای انقلاب اسلامی با سایر کشورهای جهان است چراکه بسیاری از کشورها در آرامش کامل نتوانسته‌اند همانند ما رشد کنند.
وی اظهار کرد: با همه تلاش های انجام شده و پیشرفت ها، مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که در برخی موارد دلیل آن کم کاری مسئولان در همه دولت‌ها است نه تحریم‌ها و دسیسه دشمنان.
امام جمعه ابهر یادآور شد: امروزه دشمنان بااستفاده از ابزار رسانه و تبلیغات فراوان سعی در بدبین کردن نسل جوان نسبت به انقلاب و نظام دارند و باید به این جوانان بگوییم کجا بودیم و الان کجا هستیم، روزهایی که حتی شهر زنجان از نعمت گاز و تلفن برخوردار نبود اما در حال حاضر بسیاری از روستاهای دورافتاده کشور از نعمت آب، برق، گاز و مخابرات برخوردارند.
وی خاطرنشان کرد: درصنعت فضایی، هسته ای، کشاورزی، نظامی و سایر حوزه ها براساس آمارهای جهانی رتبه های تک رقمی داریم که دشمنان از این پیشرفت ها وحشت دارند و این مایه فخر انقلاب است.
رحیمی بیان کرد: دشمنان انقلاب بسیار هوشیار هستند و از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن غافل نمی شوند امروز به محض وقوع اختلاف در کشور ونزوئلا آمریکا با سرعت وارد معرکه شده و با صرف میلیون ها دلار در امور داخلی این کشور و سایر کشورها که به نوعی با انقلاب اسلامی ایران رابطه دارند، دخالت می کنند و سعی در جلوگیری از نفوذ و رشد ایران دارند که به لطف الهی و همراهی بی دریغ و بی نظیر مردم رشد کرده ایم و آینده روشن است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.