سید موسی احمدلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعداز قرائت کنتور توسط ماموران قرائت، صدور قبض گاز برای مشترکان زمان زیادی نیاز دارد.
وی یادآوری کرد: در صدور قبض گاز یک دوره از مصرف مشترکان عقب هستیم که برای حذف این موارد، سیستم صدور آنی قبض گاز در محل محقق شده که این مهم در حال حاضر در شهرستان خرمدره به صورت آزمایشی انجام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: رویکرد شرکت گاز استان زنجان ارائه خدمات کیفی است و در حال حاضر هفت خدمت برای مشترکان را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده ایم.
احمدلو تاکید کرد: تا پایان امسال یا 3 ماهه نخست سال آینده 22 خدمت به این دفاتر برای ارائه به مشترکان واگذار می شود.
وی اظهارداشت: الکترونیکی کردن خدمات و حذف فیش گاز از دیگر برنامه هاست که در زمان حاضر شماره های تماس مشترکان در استان زنجان و کدپستی آنها در دست جمع آوری است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر 329 هزار و 472 مشترک دارد، گفت: 63 درصد از گاز استان در بخش صنعت 31 درصد بخش خانگی و 6 درصد نیز در بخش عمومی شامل اداری و تجاری مصرف می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر 306 هزار و 113 مصرف کننده گاز خانگی، 22 هزار 198 مصرف کننده تجاری و یک هزار و 161 مشترک عمده و صنعتی دارد که از خدمات این شهرکت بهره مند هستند .
با بهره مندی 35 روستا از گاز طبیعی در دهه فجر امسال 29 میلیون لیتر در مصرف سوخت های فسیلی صرفه جویی خواهد شد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.