سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه حوالی ساعت 21:50 یکشنبه شب در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی، اظهار داشت: این حادثه رانندگی به دلیل سرعت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو رخ داد و راننده که به شدت مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده، جان باخت.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان به وضعیت مسیرهای ارتباطی این استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر بارش برف در آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - خرمدره بارش برف به صورت مقطعی وجود دارد و جاده زنجان - تهم، زنجان - طارم، زنجان - دندی - تخت سلیمان، مه آلود است و رانندگان به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی در آمد و شد بسیار دقت کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.